Total Pageviews

About Me

My photo
that distinguishes a person is the attitude

~ yebaa yehaa ~

~ yebaa yehaa ~

much love to my followers

Saturday, January 15, 2011

: meet my fren ika :


PART 1

smlm 140111 ika nk jumpa aku wat kali kedua :P
1st jumpa dia waktu raya kt penang ari tu sbb dia ni awek ZAID mbe si MALEK .
kitorg kua pon UNPLAN . so, kitorg pon kua la g lpk mkn kt Dataran and den g gerbang mlm .
so, ni la ika . the person who is friendly and most kuat gelak la jgk :D dia juga adalah manja si ZAID ..


ika, sori curi pic awk .sbb sy pilih pic ini sbb awk sungguh comel ;D

mlm tu aku ngan malek jumpa ika n zaid . jom tgk boyfie ika ni . hehehe ..
ni la en. zaid yg agak tinggi ;P
anda bedua mmg sgt bes n spoting .
sori sbb aku tepaksa balek awal .
nway, kita leh jumpa bebila lg kn ? 
to ika, thnx be my new f

ren although we not known each other .
but u are de most friendly and yaa .. ika senang nk rapat ngan jaja .
luv u ika :d
kpd zaid, anda jgn jeles . aku da ada malek .. hheehe



frenship 4eva yaa (:
malek . jaja . ika . zaid


PART 2

setiba d gerbang mlm, kitorg jenjalan smbil tgk2 brg .
mlm tu mmg aku tanak langsung tgk SHAWL .
Sumpah !
konon nk saving duet sbb ase tak leh tgk shawl .
tgk2 mmg pakat tak beli lah sbb dompet tetinggal lam kete .
kesian kn ? tade rezeki .. sedey ):
sebenanye elok pon tak beli sbb ...
Malek pon dah runsing .
'kau ni mkn jela shawl tu byk2 smpai kenyang'
ade ke dia oyak gitu ?
haha :P
dia tak kisah pon sebenanye .sbb tak gune duit die .
kalo gune lg la bising smpai aku tepaksa tutup telinga .
tp kalo dia belanja, mmg bes .
dia pilih yg paling buruk utk aku .
hahaha ..
 so, bila dah jenjalan tu mata pon tgk2 org .
takot la ade mbe ke . sdare ke .
pastu tepandang kat 1 kedai tudung aka shawl .
ika ngan zaid tgah syok pilih pilih tudung .
aku pon masok lah .
tertgk akk kecik yg puteh gebu .
mcm knal je .
tgk lak husband dia .
mmg sah aku knal .
itu  la dia abg malek n sis in law die .
n nmpk si comel balqis .
Abg Cae , Kak ila , Aqis disitu .
emm , aku pon salam ngan kak ila .
dan paling bes dpt jumpa aqis yg sangat jurin .
jurin : petah .. tak dok diam .
dia ajak uncle dia (malek) g beli sepit rambot .
hahahaha ..
mmg kelaka asenye .
nway, balqis sgt bising .
malek ckp mcm mak dia ( kak ila )
ade la sikit2 kot .
hee ;p
jgn marah kak ila .
juz joke ..
arap2 kita dpt meet lg .
bes dpt jumpe kak ila n famili .
thnx kak ila .
so, tgk la pic family kak ila
ini la mereka :)
pic ni yg paling jaja suke skali utk family kak ila :)
jaja da mintak izin kak ila kn nk copy dis pic .
itu la aqis , abg cae ( abg malek ) , kak ila ( sis in law malek )
comel kn mereka ni ?
sehati sejiwa lah .
for kak ila , thnx coz sudi fren ngan jaja .
although antara kita tade ape relation, but
akk sgt baek .
akk sgt cantek .
akk sgt sempoi .
akk sgt spoting .
kak ila sgt friendly .
ini la full pic kak ila n her daughter ; balqis ..
really nice right ?
aqis nmpak sexi disitu .
kak ila pula nmpk sempoi .
luv dis pic .
inilah balqis yg petah becakap .
balqis, adored her damn much .
ingat sepit rambut, igt balqis .
hehe ..
muke same ngan kak ila .
like mother like daugther .
luv u more aqis .












No comments:

Post a Comment